petak, 28. prosinca 2012.

Yuridia - Me Pierdo


Fueron tus ojos la unica razon
de que mi vida tuviera una ilusion
fuiste envolviendo de calma mi interior
nunca me sueltes por favor
llena mi vida corazon
Porque pierdo en tus besos
y te siento tan dentro
que en tus brazos no hay miedo ni dolor
descubri en tu silencio
que me dices te quiero
y no puedo vivir sin tu amor
Por un momento pense que no era yo
pero llegaste y me hiciste ver quien soy
un solo instante basto para los dos
nunca me sueltes por favor
llena mi vida corazon
Porque pierdo en tus besos
y te siento tan dentro
que en tus brazos no hay miedo ni dolor
descubri en tu silencio
que me dices te quiero
y no puedo vivir sin tu amor
Naranana naranana...
Porque pierdo en tus besos
y te siento tan dentro
que en tus brazos no hay miedo ni dolor
descubri en tu silencio
que me dices te quiero
y no puedo vivir sin tu amor

Gubim se


Tvoje oči bile su jedini razlog,
zbog kojih moj život imao je iluziju.
Vratio si moj unutarnji mir,
nikada me nemoj pustiti,molim te,
ispuni moj život srcem.
Jer gubim se u tvojim poljupcima,
i osjećam te tu unutra,
u tvojem naručju nema ni straha ni boli,
otkrila sam da sa svojom tišinom
govoriš mi "volim te"
i ne mogu živjeti bez tvoje ljubavi.
Na trenutak sam pomislila da to nisam bila ja,
ali došao si ti i učinio da vidim tko sam,
jedan grubi trenutak za oboje.
Nikada me nemoj pustit,molim te,
ispuni moj život srcem.
Jer gubim se u tvojim poljupcima,
i osjećam te tu unutra,
u tvojem naručju nema ni straha ni boli,
otkrila sam da sa svojom tišinom
govoriš mi "volim te"
i ne mogu živjeti bez tvoje ljubavi.
Naranana naranana...
Jer gubim se u tvojim poljupcima,
i osjećam te tu unutra,
u tvojem naručju nema ni straha ni boli,
otkrila sam da sa svojom tišinom
govoriš mi "volim te"
i ne mogu živjeti bez tvoje ljubavi.

Nema komentara:

Objavi komentar