utorak, 25. prosinca 2012.

Murat Boz - Kalamam Arkadaş


Aşkla senin arana ne girdi ne dersin?
Kalbini çöpe atıp giderken söyle kimsin?
Tanıyamadım bu yenisini ben
Sevmişim bir yabancı
Alışamadım bu yeni sana ben
Anlayamadım yalancı?
Kalamam arkadaş git
Madem yarımsın bari bit
Lütfen ne bi selam ne bi satır
Dayanamam haydi git
Kalamam arkadaş git
Madem yarımsın bari bit
Lütfen ne bi selam ne bi satır
Dayanamam haydi git
Kalple senin arana ne girdi ne dersin
Böylesine bi ceza verirken söyle kimsin
Yaptığım altı üstü bir hata
Sevmişim bir yabancı
Tuz basar gibi açık yarama
Sevmedin beni yalancı
Kalamam arkadaş git
Madem yarımsın bari bit
Lütfen ne bi selam ne bi satır
Kalamam arkadaş git
Madem yarımsın bari bit
Lütfen ne bi selam ne bi satır

Ne mogu ostati prijatelj


Šta je između tebe i ljubavi, šta kažeš?
Ko si ti da baciš svoje srce i odeš?
Nisam te mogao prepoznati
Zavoleo sam jednog stranca
Nisam se mogao navići na novu tebe
Nisam mogao razumeti, lažovu?
Ne mogu ostati prijatelj, idi
Barem ispuni svoju polovinu
Molim te, bez pozdrava ili bilo čega
Ne mogu da izdržim, hajde, idi
Ne mogu ostati prijatelj, idi
Barem ispuni svoju polovinu
Molim te, bez pozdrava ili bilo čega
Ne mogu da izdržim, hajde, idi
Šta je između tebe i srca, šta kažeš?
Ko si ti da ovako kažnjavaš?
Samo sam jednom pogrešio
Zavoleo sam jednog stranca
Kao da sam sipao so na ranu
Nisi me volela, lažovu
Ne mogu ostati prijatelj, idi
Barem ispuni svoju polovinu
Molim te, bez pozdrava ili bilo čega
Ne mogu ostati prijatelj, idi
Barem ispuni svoju polovinu
Molim te, bez pozdrava ili bilo čega

Nema komentara:

Objavi komentar