petak, 14. prosinca 2012.

Enrique Iglesias - Volvere


Hoy
Me he dado cuenta
Por primera vez
Que solo hay una como tu
Que solo hay una como tu
Ya lo ves
Que las cosas van cambiando
Ayer queria estar solo
Y hoy te necesito a mi lado
Hoy
lluvia entraba en mi ventana
Y tristemente repetia
Que todavia me querias
Ya lo se
Que me marche sin despedirme
Pero tu recuerdo me seguia
Por cada mar que yo cruzaba
Volvere
Porque yo te necesito
Volvere
Porque sin ti ya no respiro
Volvere
Porque se que tu me esperas
Volvere
Porque volver es lo que quiero
Volvere
Porque ya no soy el mismo
Hoy
Me he mirado en el espejo
Y he visto tanto vacio
Y he visto tanta nostalgia
Ya lo se
Que te deje desencantada
Pero esta herida que he
Causado
Se que puede ser curada
Volvere
Porque yo te necesito
Volvere
Porque sin ti ya no respiro
Volvere
Porque se que tu me esperas
Volvere
Porque volver es lo que quiero
Volvere
Porque ya no soy el mismo
Volvere
Porque yo te necesito
Volvere
Porque sin ti ya no respiro
Volvere
Porque se que tu me esperas
Volvere
Porque volver es lo que quiero
Volvere
Porque ya no soy el mismo
Hoy
Me he dado cuenta
Por primera vez
Que solo hay una como tu
Que solo hay una como tu

Vratit ću se


danas
sam shvatio
prvi put
da postoji samo jedna kao ti
da postoji samo jedna kao ti
sad vidiš
da se stvari mijenjaju
jučer sam htio ostati sam
a danas te trebam uza se
danas
kiša je došla na moj prozor
i tuga se ponavljala
da me još uvijek voliš
sad znam
da sam otišao bez pozdrava
ali uspomena na tebe me sljedila
kroz svako more koje sam prošao
vratit ću se
jer te trebam
vratit ću se
jer bez tebe više ne dišem
vratit ću se
jer znam da me ti čekaš
vratit ću se
jer je to ono što želim
vratit ću se
jer više nisam isti
danas
sam se pogledao u ogledalo
i vidio sam toliku prazninu
i vidio sam toliku nostalgiju
sad znam
da sam te ostavio razočaranu
ali ta rana koju sam
uzrokovao
znam da može biti izliječena
....
danas
sam shvatio
po prvi put
da je samo jedna kao ti
da je samo jedna kao ti

Nema komentara:

Objavi komentar