ponedjeljak, 17. prosinca 2012.

Nina Zilli - Per Sempre


Se un giorno tu
Tornassi da me dicendo che
È stato un errore
Lasciarmi andare lontano lontano da te
Se un giorno tu
Parlassi di me
Dicendo che
Sono il tuo rimpianto e non riesci a dormire
Allora ti direi
Stavolta sarebbe per sempre
Non importerebbe niente se
Le parole tue
Mi hanno fatto male ma tanto vale che
Stavolta sia per sempre
Perché l’orgoglio in amore è un limite
Che sazia solo per un istante e poi
Torna la fame
Se un giorno tu
Sentissi che c’è qualcosa che
Non ti sai spiegare non ti lascia andare
Non chiedere a me
Neghi la verità
Ora che non ti serve piangere
Puoi lasciarti cadere
Dimenticare non basterà
Ma illudimi che sia per sempre
Non importerebbe niente se
Le parole tue
Mi hanno fatto male ma tanto vale che
Stasera non cedo a niente
Perché se perdo in amore perdo te
Che accendi il mondo per un istante e poi
Va via la luce
E so che è stupido pensarti diverso
Da ciò che sei realmente
Di quello che ho dato non ho avuto indietro
Neanche quel minimo
Per cui valga la pena di star male
Mentre affoghi nei tuoi errori
E cerco di capire l’irrefrenabile
Bisogno di cercare amore
In quel terreno che è fertile neanche a
Morire
E invece di morire ho imparato a respirare
Per sempre uh yeah
Le parole tue
Mi hanno fatto male ma tanto vale che
Stavolta non dirò niente
Perché l’orgoglio in amore è un limite
Che sazia solo per un istante e poi
Torna la fame

Zauvijek


Ako jednog dana
mi se vratiš govoreći da
je to bila pogreška
što si me pustio da odem daleko, daleko od tebe
Ako jednog dana
budeš pričao o meni
govoreći kako
sam tvoje kajanje i ne možeš spavati
reći ću ti onda
Ovaj put je zauvijek
Nije važno ako me
tvoje riječi
ozljede, jer može biti
da je ovaj put zauvijek
Jer ponos u ljubavi je prepreka
koji zadovoljava samo na tren a onda
vraća se glad
Ako jednog dana
čuješ nešto što
ne znaš da objasniš, što ti ne dâ da odeš
ne pitaj mene
ti negiraš istinu
Sada kada ti ne vrijedi plakati
možeš da probaš da zaboraviš
ali zaboraviti to neće biti dovoljno
Ali obmani me da bijaše zauvijek
Nije važno ako me
tvoje riječi
ozljede, jer može biti
da se večeras ne predajem
Jer ako se izgubim u ljubavi, gubim tebe
Koji obasjaše svijet na tren i onda
nestane svjetla
I znam da je glupo misliti da si drugačiji
od onog što jesi u stvarnosti
Nije mi uzvraćeno ono što sam dala
Čak ni najmanje
Zbog čega vrijedi da se osjećaš loše
Dok se daviš u svojim pogreškama
I pokušavam razumjeti nezadrživo
moram da tražim ljubav
na polju koje nije plodno čak ni za
umiranje
I umjesto umiranja, naučila sam da dišem
Zauvijek, uh da
Tvoje riječi
su me povrijedile, ali može biti da
ovaj put neću reći ništa
Jer ponos u ljubavi je prepreka
koji zadovoljava samo na tren a onda
vraća se glad

Nema komentara:

Objavi komentar