utorak, 11. prosinca 2012.

Joe Dassin - Ma musique


Ma musique c'est un rire
Une présence, une voix
Un silence qui dit "je t'aime"
Ma musique vient de toi
Ma lumière c'est un geste
Une caresse dans le noir
Qui s'appelle la tendresse
Ma lumière c'est ton regard
Ma prière c'est l'absence
D'la colère, et le froid
Dans ma chambre solitaire
Ma prière va vers toi
Ma musique c'est un rire
Une présence, une voix
Un silence qui dit "je t'aime"
Ma musique vient de moi

Moja glazba


Moja glazba je smijeh
Prisutnost, glas
Tišina koja govori ''volim te''
Moja glazba dolazi od tebe
Moje svijetlo je gesta
Milovanje u mraku
Čije ime je nježnost
Moje svijetlo je tvoj pogled
Moja molitva je odsutnost
Ljutnje i hladnoće
U mojoj usamljenoj sobi
Moja molitva ide k tebi
Moja glazba je smijeh
Prisutnost, glas
Tišina koja govori ''volim te''
Moja glazba dolazi od mene

Nema komentara:

Objavi komentar