petak, 28. prosinca 2012.

Nek - Ci Sei Tu


Ho provato a non amarti,
è impossibile per me,
chiedi tempo per pensarci:
ma perché?
ho provato a non cercarti,
ma so sempre dove sei,
e mi costa non chiamarti
e tu lo sai.
Dici che devi star sola,
se un dubbio c'è,
che vuoi risolverlo da te,
e non hai capito niente di me.
Ci sei tu e io m'illumino,
mi agito quando non ci sei,
ma tu non vedi niente,
pensi ad altro ormai,
e lo sai.
Vieni a prenderti i vestiti,
li hai lasciti in mezzo ai miei,
ma ogni volta che li vedo,
penso a noi.
Penso a te, nuda o vestita
ripenso a te,
grande e infinita come dio,
e a quando il tuo mondo,
era anche il mio.
Ci sei tu e io m'illumino
mi agito quando non ci sei,
ma tu non vedi niente,
pensi ad altro ormai.
Ci sei tu e io m'illumino,
logico che ti rivorrei,
e se t'amo forse perdo,
se non ti amo però non vinco mai.
Dici esci con gli amici,
prendi la tua libertà,
ed è questo che mi offende
lo sai già.
Ci sei tu e io m'illumino
mi agito quando non ci sei,
ma tu non vedi niente
pensi ad altro ormai.
Ci sei tu e io m'illumino
Dirtelo (che) non funziona più,
io da stasera esco
se vuoi mi cerchi tu.
Ci sei tu ed io m’illumino,

Tu si ti


Pokušao sam da te ne volim
To nije u mojoj moći
Tražiš vrijeme da razmisliš,
Ali zašto?
Pokušao sam da te ne tražim
Ali uvijek znam gdje si
I teško mi je kad te ne zovem
I ti to znaš.
Kažeš da moraš biti sama,
Ako postoji sumnja
želiš je razriješiti sama sa sobom
I nisi razumijela ništa moje
Tu si ti i ja zablistam,
Uzrujam se kad te nema
Ali ti ne vidiš ništa,
Već misliš na drugog,
i to znaš.
Dođi, uzmi svoju odjeću
Ostavila si je među mojom
A svaki put kad je vidim,
Mislim na nas
Mislim na tebe, golu ili odjevenu
Opet mislim na tebe
Veliku i beskrajnu poput boga,
i na vrijeme kad je tvoj svijet
Bio i moj.
Tu si ti i ja zablistam,
Uzrujam se kad te nema
Ali ti ne vidiš ništa,
Već misliš na drugog,
Tu si ti i ja zablistam,
Logično je da bih te ponovno želio
I ako te volim možda gubim
a ako te ne volim ipak nikad ne pobjeđujem
Kažeš, izađi s prijateljima
Iskoristi svoju slobodu
I ovo me vrijeđa
To već znaš
Tu si ti i ja zablistam,
Uzrujam se kad te nema
Ali ti ne vidiš ništa,
Već misliš na drugog,
Tu si ti i ja zablistam,
Reći ti da ovo više ne funkcionira
Večeras izlazim
Ako želiš potraži me
Tu si ti i ja zablistam

Nema komentara:

Objavi komentar