ponedjeljak, 17. prosinca 2012.

Murat Boz - Özledim


dışardan gördüğün gibi değil
bir kez olsun buradan bakmadın
üzüldüm zannediyorsan şunu bil
canım yandı geçti çok yakmadın
yaz gelir içimi sarar aynı telaşlar
kim bilir belki de bir aşk başlar
dalgalanır deniz ne çıkar durur yavaşlar
kim bilir belki de bir aşk başlar
ben özledim galiba seni
bu yüzden bu kadar sitemlerim
sen üzülme acıdan bu sözlerim
karşımda görsem dolar gözlerim

Nedostajala si mi


Nije kao što izgleda spolja
nijedanput se nisi osvrnula sa moje tačke gledišta
ako misliš da sam bio tužan, samo znaj,
bolelo je ali je prošlo, nisi me puno povredila.
Leto dolazi, isti strah me obuzima
Ko zna? Možda ljubav počne
More se uzbuka, zaustavi i postane sporije
Ko zna? Možda ljubav počne
Verovatno si mi nedostajala
I zato ti ovoliko zameram
Nemoj da ti bude žao, ove reči su zbog tuge
Ako te vidim pored sebe, oči će mi zasuziti.

Nema komentara:

Objavi komentar