ponedjeljak, 5. studenoga 2012.

Barrie Gledden - Castaway




A summer lost
oceans still left to cross
cast away
on a moment
a friendly word
whispered left unheard
on a shelf
out of mind and out of reaching
a change in me
a change in you
funny how fragile change is
seasons rise
seasons fall
pass me by
ocean left to cry
no one knows
where the hurt is
a hidden smile
i know I'll be alright
the sun will shine
close my eyes and feel u breathing
change in me
change in you
funny how fragile change is
seasons rise
seasons fall

Brodolomnik


Leto izgubljeno,
Okeani preostali da se pređu.
Izgubljeni
Trenutak.
Prijteljska reč,
Šapnuta, ostala nesaslušana
Na polici
Van misli i van dometa.
Promena u meni.
Promena u tebi.
Čudno kako je promena krhka.
Godišnja doba dolaze,
Godišnja doba prolaze.
Zaobiđi me.
Okean ostao da se isplače.
Niko ne zna
Gde je bol.
Skriveni osmeh.
Znam da biću dobro,
Sunce će sijati.
Zatvaram oči i osetim kako dišeš.
Promena u meni.
Promena u tebi.
Čudno kako je promena krhka.
Godišnja doba dolaze,
Godišnja doba prolaze.

Nema komentara:

Objavi komentar