petak, 2. studenoga 2012.

Vanessa Paradis - Divine Idylle





Dans l'espoir docile
Tes ailes fragiles
Je te devine
Divine idylle
L'amour qui sommeille
Dans un souffle irréel
Ma folie, mon envie, ma lubie, mon idylle
Je te vole une plume
Pour écrire une rime
Au clair de la lune
Mon amie l'idylle
Mon âme idéale
À la larme fatale
Ma folie, mon envie, ma lubie, mon idylle
Divine idylle - Mon âme idéale
Sur mes vagues à l'âme
Elle a hissé la voile
J'ai le mal des chimères
Le coeur en flammes
Des étincelles
Il faut qu'elle freine
Si je ferme les yeux, elle m'appelle
Ma folie, mon envie, ma lubie, mon idylle
Divine idylle
Mon amie l'idylle
Je réve idylle
Divine idylle
Mon âme idéale
Mon idylle


Božanstvena romansa


U poslušnoj nadi
Tvoja krhka krila
Proričem ti
Božanstvenu romansu
Ljubav koja se budi
U nerealnoj inspiraciji
Moja ludost, moja želja, moj hir, moja romansa
Ukrala sam ti pero
Za napisati stih
Pod sjajnim mjesecom
Moj prijatelj
Moja srodna duša
Na fatalnu suzu
Moja ludost, moja želja, moj hir, moja romansa
Božanstvena romansa- Moja srodna duša
Na valovima moje duše
Ona podiže jedra
Zlo mi je od sanjarenja
Plameno srce
Iskri
Trebalo bi zakočiti
Ako zatvorim oči, ona me zove
Moja ludost, moja želja, moj hir, moja romansa
Božanstvena romansa
Moj prijatelj
Sanjarim o romansi
Božanstvenoj romansi
Moja srodna duša
Moja romansa

Nema komentara:

Objavi komentar