srijeda, 14. studenoga 2012.

Muazzez Abaci - Cesaretim Var



Hiç hakkın yok beni böyle üzmeye
Hiç hakkın yok herşeyi böyle silmeye
Bilirsin ben sevmeyi senden öğrendim
Bana bir kaç anıdan başka ne verdin
Bu sabah göz yaşlarım
İçine seni sakladım
Gizlediğim duyguların hepsini al
Tanrımdan dileğim sensiz yaşamak bilirim
Çok zor olacak cesaretim var
Sarsıldım önünde dipsiz kuyular
Nasıl yaşanır bu yıllar
Cesaretim var

Imam hrabrosti


Nemas pravo da me pravis ovako tuznom
Nemas pravo da izbrizes sve na ovakav nacin
Ti znas da sam od tebe naucila da volim
Sta ces mi jos pruziti osim ovih par trenutaka s tobom
Ovo jutro svoje suze sakrila sam unutar tebe
Sa sobom odnesi sva moja skrivena osecanja
Moja zelja je da naucim kako da zivim bez tebe
Bice tesko, ali imam hrabrosti
Uzdrmacu vode bezdanih bunara pred tobom
Pitam se kako li ce proci ove godine,
Ali imam hrabrosti

Nema komentara:

Objavi komentar