ponedjeljak, 5. studenoga 2012.

Biagio Antonacci - Dimenticarti e' Poco




Vieni a galla nei ricordi
nel mezzo dell’oceano
spunti come un ramo secco
nel verde immenso a maggio
nelle cose che ho preso e che ho cambiato
ci sei e ci resterai
un “TI AMO” salvato andrebbe invece
sempre cancellato
così come il tuo bel nome
che ancora suona forte
via regali via dettagli
cornici sono vuote
se bastasse davvero tutto questo
sarebbe tutto a posto
ma ho paura che a questo giro invece
dimenticarti è poco
dimenticarti sarà per l’altra vita
questa è già piena di corsi e di ricorsi
di capelli tuoi tanti che ho raccolto
in casa e per la strada
di promesse che ho mantenuto solo
quand’era troppo tardi
la tua voce è un suono lungo
come una nave in porto
l’espressione del tuo volto
è chiara ma non troppo
questa lunga convalescenza spero
mi renderà più forte
ma se adesso qualcosa mi toccasse
troverebbe il vuoto
dimenticarti è poco e non ha senso
niente mi sposta da il punto che mi hai dato
sono troppe le cose a cui di colpo
hai tolto e luce e fiato
sono pezzi di vita che a fatica
avevo costruito
grazie di tutto eternamente grazie
meglio aver male che essere un fantasma
grazie per i tuoi giorni giovani che a me hai dedicato
grazie per i tuoi fronte contro fronte
dimenticarti è poco
dimenticarti è poco

Zaboraviti te nije dovoljno


Dođi na površinu uspomena
U sred oceana
Slomljeni poput suhe grane
U beskrajnom zelenilu u Maju
U stvarima koje sam uzeo i koje sam promijenio
postojiš i ostat ćeš
jedno spašeno ''volim te'' mora zapravo
biti zauvijek izbrisano
Kao i tvoje prekrasno ime
Što još uvijek snažno odzvanja
kroz darove, kroz detalje
Okviri su prazni
Da je sve ovo stvarno dovoljno
Sve bi bilo u redu
Ali bojim se da ovaj put
zaboraviti te nije dovoljno
Zaboraviti ću te u jednom drugom životu
Ovaj je pun tokova i žalbi
i tvojih pramenova kose koje sam skupio
u kući ili na ulici
obećanja koje sam ispunio tek
kad je bilo prekasno
Tvoj glas je jedan dugačak zvuk
poput broda u luci
Izraz na tvom licu
je jasan ali ne previše
Ovaj dug oporavak će me, nadam se
učiniti jačim
Ali da me sad nešto dotakne
našlo bi prazninu
Zaboraviti te nije dovoljno i nema smisla
Ništa me ne miče iz točke koju si mi dala
Previše je stvari kojim si odjednom
oduzela svjetlost i dah
To su komadići života koje sam s trudom
sagradio
Hvala za sve, beskrajno ti hvala
Bolje se osjećati loše nego biti poput duha
Hvala ti za tvoje mlade dane koje si mi posvetila
Hvala za tvoje lice u lice
Zaboraviti te je malo
Zaboraviti te je malo

Nema komentara:

Objavi komentar