srijeda, 28. studenoga 2012.

Victor & Leo - Boa Sorte pra Você


Pra você não foi sério
E se ainda te quero
Sei que não dá mais
Já tentamos
Desisti
Você fez tudo errado
Sem me ver ao seu lado
Você desprezou
Quem apenas te deu valor
Eu já disse o que tinha pra dizer
Não quis te perder
Fiz tudo por você
E nada por mim
Se tinha que ser assim
Tudo bem
Já passou
Boa sorte pra você
É o fim do nosso amor

Puno srece ti zelim


Za tebe nije bilo ozbiljo
I jos uvjek te zelim
Kazi da ne ide vise
Vec smo probali
Odustajem
Ti si sve naopako uradila
Nisi gledala sa moje strane
Pocela si gubiti srpljenje 
Izgeda da si mi bila prevredna 
Vec sam rekao sto sam imao reci
Sada hoces da odes
Sve sam za tebe uradio
I nista za mene
Izgleda da treba biti ovako
Sve je dobro
Vec sam otiso
Puno srece tebi zelim
Na kraju nase ljubavi

Nema komentara:

Objavi komentar