petak, 23. studenoga 2012.

Tarkan - Kuzu kuzu


Bak! Kırıldı kolum kanadım

Olmadı, tutunamadım
Zor! Yokluğun çok zor
Alışamadım
Vur, vur bu akılsız başı
Duvarlara
Taşlara vur sevabına
Sonra affet, gel bas bağrına
Süzüldüm, eridim
Sensiz olamadım
İşte kuzu kuzu geldim
Dilediğince kapandım dizlerine
Bu kez gururumu ateşe verdim
Yaktım da geldim
İster at, ister öp beni
Ama önce dinle bak gözlerime
İnan, bu defa
Anladım durumu (bil), tövbeler ettim
Ooofff ooofff
Acı biberler sür dilime dudaklarıma
İşte kuzu kuzu geldim
Dilediğince kapandım dizlerine
Bu kez gururumu ateşe verdim
Yaktım da geldim
İster at, ister öp beni
Ama önce dinle bak gözlerime
İnan, bu defa
Anladım durumu, tövbeler ettim

Kao janje


Pogledaj! Ne mogu se drzati; nije moguce
Moja ruka slomljena je
Krvarim
Tesko! Tvoje prisustvo je tesko
Ne mogu se naviknuti
Udari! Udari ovom mojom glavom glupom o zid
Udari je o kamen za svoje dobro
Tada mi oprosti i zagrli me
Slabim i topim se
Ne mogu biti bez tebe
Evo vracam se kao janje
Pao sam pred koljena tvoja i puzao
Ovaj sam puta zapalio sam ponos svoj
Zapalio i dosao
Ili me odbaci ili me poljubi
Ali prije toga me poslusaj, pogledaj me u oci
Vjeruj mi, razumijem situaciju
Kajem se
Posipaj taj papar ljuti po usnama mojim

Nema komentara:

Objavi komentar