srijeda, 28. studenoga 2012.

Mustafa Sandal ft. Gentleman - Isyankar


Tüm dünyanın yükü bende olsa
Bugün aşkım beni bıraksa
Kalbimi bin defa daha kırsa
Yeniden yeniden düşüp kalksam
Yeniden canımı kırsa
Bildiğim doğrular yalan olsa
Ah yalan olsa
Can bu can benim can
Yapılacak tek şey
Aman unut herşeyi
Aman salla dertleri
Aman nasıl olursa yeni bir gün doğacak . bak gör sen
Aman unut herşeyi
Aman salla dertleri
Aman tatlı düşünüp herşey güzel olacak . bak görsen(with thinking optimistic everything is gonno be alright,look and see
Aaa aaa aaaaaa
Artık dünyamda değilsin
Umrumda hiç değilsin
Üzülmem boş konulara
Anlamsız anılara
Ne olmuş seni sevdiysem
Bak yeniden doğdum ben
Seni çok sevmiştim ben
Canımdan çok sevdim ben
thats the first...
(Feat Gentleman)
Gentleman:
Sandal and Gentleman tell dem say love it ah di only way,
never ever you will go astray
why you send a lion...Boom..
make dem know
we go like this
Sandal:
Istersen daglar daglar
yerinden oynar oynar
Sabirsiz kalbim
bir tek askina
isyankar
Gentleman:
Sandal make dem know..
Love it ah di so so fly
go down,we have to survive
we tired ah dem war and strife
now we have to live upright
moving towards the light
time never ever so right.
Be concern bout your spiritual earnings
the light of your life it is burning yeah yeah
everyday you got to look why you're turning
get ready for a higher learning
Sandal:
Korkma yaklas,hislerinle
sanki bir adim attigini bilmez mi gönül
Gecer mi ömur?
Istersen daglar daglar
yerinden oynar oynar
Sabirsiz kalbim
bir tek askina
isyankar
(2x)
Gentleman:
We haffi live some life now,
before we go out
got to be a license full ah never been told
love it ah di ultimate thing fi uphold
never ever you will go astray
never ever you go cold
much to win and there is nothing to lose
even know you're might still confuse yeah yeah
at the crossroads again you can lose
love it ah die only way you can even ...

Buntovno


Kada bi odgovornost za čitav svet bila na meni
Kada bi me ljubav danas napustila
Kada bi mi srce bilo slomljeno milion puta
Kada bih padao i iznova ustajao
Kada bi mi srce ponovo bilo slomljeno
Kada bi sve što znam kao istinu bile laži
Ah neka budu laži
Duša, ova duša je moja duša
Jedino što ću učiniti je
Da zaboravim sve
Da ne obraćam pažnju na nevolje
Nekako se uvek rađa novi dan, pogledaj, vidi
Zaboravi sve
Ne obraćaj pažnju na nevolje
Ako pozitivno razmišljaš, sve će biti u redu, pogledaj, vidi
Aaa aaa aaaaa
Više te nema u mom svetu
Ne marim za tebe
Nisam više tužan bez razloga
i nevažnih sećanja
Iako sam te voleo
Ponovo sam rođen, vidi
Mnogo sam te voleo
Mnogo više nego samog sebe
to je na prvom mestu...
Gentleman:
Sandal i Gentleman im kažu da je ljubav pravi put
nikad ne idi stranputicom
zašto šalješ lava... Bum
daj im do znanja
da ovako ide
Sandal:
Ako želiš, planine ćeš pomeriti
Moje nestrpljivo srce
Zbog tebe je buntovno
Gentleman:
Sandal, daj im do znanja
Sviđa mi se, tako leti
siđi, moramo da preživimo
umorni smo, ah, rat i razdor
sad moramo da živimo uspravne glave
da idemo ka svetlu
vreme nikad bolje za to
Pobrini se za svoju emotivnu hranu
svetlo tvog života gori
svakog dana moraš da razmisliš zašto se okrećeš
spremi se za više obrazovanje
Sandal:
Ne plaši se, približi mi svoja osećanja
kao da srce ne zna da si načinila korak
Da li život prolazi?
Ako želiš, planine ćeš pomeriti
Moje nestrpljivo srce
Zbog tebe je buntovno
Gentleman:
Moramo sada živeti nekakvim životom
Pre nego izađemo
Moramo imati punu dozvolu, nikada izrečeno
sviđa mi se, krajnji cilj da podržimo
nikad nećeš krenuti stranputicom
nikad ti neće biti hladno
mnogo toga da se osvoji i ništa da se izgubi
čak iako si svestan da si još uvek malo zbunjen
na raskrsnici možeš izgubiti
sviđa mi se jedini način na koji....

Nema komentara:

Objavi komentar