subota, 17. studenoga 2012.

Serdar Ortac - Canima Minnet



Yazdığım mektupları teker teker yakacakmış
Çektiğim mesajları okumadan atacakmış
Dönüp özür dilersem, belki huzur bulacakmış
Aman hiçbir şey bulma, canıma minnet
Aşk yalanı sever, acıyı sever, yürek kanatır
Sen acıyı bırak, gelen gideni elbet aratır
Güz sana göre mi o aşkımızın bitiş töreni
Bak içim yanıyor, yürek eriyor, gittin gideli
Kalp ömür boyu sevmez, aşka küstüreni
Beni küstürdün aşka, allah istemedi
Üzmüyor beni artık terk edip gidişin
Tehdit ettiğin anda, bittin benim için

Mnogo bolje


Htjela je da spali pisma koja sam joj napisao
Htjela je da baci pisma koja sam joj poslao
Ako se vratim i izvinim, možda će naći moje prisustvo
Oh, nemoj naći ništa, tako je mnogo bolje
Ljubav voli laži, voli bol, napravi krvavo srce
Ti, ostaviš bol, nešto za čime prolaznik čezne
Jesen je odijelo za tebe? To je ceremonija za kraj naše ljubavi
Vidi moju unutrašnjost, ona gori, moje srce se topi otkako si otišla
Srce ne voli dugačak život koji ne voli ljubav
Ti ne voliš da voliš, Bog to nije želeo
Tvoj odlazak me ne čini tužnim više
Momenat kada ste me ostavili, učinio je da zaboravim na tebe

Nema komentara:

Objavi komentar