petak, 23. studenoga 2012.

Demi Lovato - U Got Nothin' On Me


Summer came and took me by surprise
California sunshine in my eyes
Driving with the top down
We sing along
To our favorite song
Nothing could go wrong
Happy as we gazed under the moon
You kissed me and it never felt too true
Hard to believe in anything
I wont let you break my heart
Now I know who you are
You got nothin on me
I see I should have known it from the start
You got nothin on me
Can't tell me lies don't even try
Cuz this is goodbye
Thought you had me fooled but you were wrong
I know what's going on
And it didn't take me long
Working hard to read between the lines
He smiles at a girl while passing by
Nothing I would give, do, or say
Now I'm on my way
Never been too late?
Now I know who you are
You got nothin on me
I see I should have known it from the start
You got nothin on me
You can't tell me lies, don't even try
Cuz this is goodbye
To broken promises
You got nothin on me
You got nothin on me
You got nothin on me
I know who you are
Now I see I should have known it from the start
You can't tell me lies, don't even try
Cuz this is goodbye
I know who you are
You got nothin on me
Now I see, I should have known it from the start
You got nothin on me
You can't tell me lies, don't even try
Cuz this is goodbye

Ti ne znaš ništa o meni


Leto je došlo i iznenadilo me je
Sijanje sunca u Kaliforniji u mojim očima
Vozeći od vrha nadole
Zajedno pevamo
Našu omiljenu pesmu
Ništa nije moglo da krene naopako
Srećna što smo gledali mesečinu
Poljubio si me i to nikada nije bilo baš iskreno
Teško je poverovati u bilo šta
Neću ti dopustiti da mi slomiš srce
Sada znam ko si
Ti ne znaš ništa o meni
Vidim, trebala sam od početka da znam
Ti ne znaš ništa o meni
Ne možeš da me slažeš, ni ne pokušavaj
Jer ovo je zbogom
Mislio si da si me prešao, ali pogrešio si
Znam šta se dešava
I nije mi trebalo mnogo
Trudeći se da čitam između redova
On se smeši devojci dok prolazi pored nje
Ništa ne bih dala, uradila ili rekla
Sada sam na svom putu
Nikada nije kasno
Sada znam ko si
Ti ne znaš ništa o meni
Vidim, trebala sam od početka da znam
Ti ne znaš ništa o meni
Ne možeš da me slažeš, ni ne pokušavaj
Jer ovo je zbogom
Za prekršena obećanja
Ti ne znaš ništa o meni
Ti ne znaš ništa o meni
Ti ne znaš ništa o meni
Znam ko si
Sada vidim, trebala sam od početka da znam
Ne možeš da me slažeš, ni ne pokušavaj
Jer ovo je zbogom
Znam ko si
Ti ne znaš ništa o meni
Vidim, trebala sam od početka da znam
Ti ne znaš ništa o meni
Ne možeš da me slažeš, ni ne pokušavaj
Jer ovo je zbogom

Nema komentara:

Objavi komentar