srijeda, 28. studenoga 2012.

Can Bonomo - Şaşkın


Nereye uçarım ben bilinmez
Beni vurdular beni vurdular
Düştüm dünyaya yeniden
Beni buldular beni buldular.
Kimi sevdin sen yine söyleme
Sana sordular sana sordular
Aklın kaçmış yine yerinden
Yine ordalar yine.
Ama sen durma böyle
Yine ağla da anlat kendini
Kaçma böyle
Senin aklını almışlar
Sana kalmam ben de
Bana yollar yollar bulmuşlar
Yan yan sen de
Yine de dert yine de zor olanı yapalım
Sen nerdeydin
Sana kim sundu hayatının aşkını
Sen kimleydin
Bana kim buldu senin gibi şaşkını
Sana gidiyor sana önümde
Yolu bilmeden izi bulmadan
Beni buldun mu sen içinde
Aman kaybetme sesi duymadan
Benim ol yine başka biçimde
Kendin olmadan ona varmadan
Sen bensin başka biçimde
Zor olanı al kolaya kaçma
Sen hiç sıkılma hem çalar hem söylerim
Yangından kaçma bir parlar da sönerim
Sen hiç unutma rüyalarında senleyim
Cevap arama sorunun içindeyim.

Zbunjen


Ne znam gde ću leteti
Oni su me gađali oni su me gađali
Pao sam na zemlju ponovo
Oni su me nešli oni su me našli
Ne reci im koga si ponovo volela
Oni su te pitali oni su te pitali
Opet ćeš poludeti
Opet su oni tamo opet
Ali ne stoj okolo ovako
Plači ali pričaj o sebi
Ne beži ovako
Oni ćete zbuniti
Onda ja neću biti tvoj
Oni su našli načine nečine
Sa strane si i ti
Opet nevolja, hajde da uradimo ovo na teži način
Gde si bila?
Ko je predstavljao ljubav tvog života?
Sa kim si bila?
Ko će mi naći tako zbunjenog tipa kao ti?
On ide ispred mene ka tebi ka tebi
Bez znanja i traganja
Da li si me pronašla u njemu?
Nemoj ga izgubiti pre nego što čuješ zvuk
Budi moja ponovo u drugom obliku
Bez sebe, bez odlaska prema njemu
Ti si ja u drugom obliku
Izaberi teži način nemoj bežati
Ne plaši se, ja ću igrati i pevati u isto vreme
Ne beži od vatre ja ću zaiskriti i izbledeti
Ne zaboravi da sam sa tobom u tvojim snovima
Ne traži odgovor ja sam unutrašnje pitanje

Nema komentara:

Objavi komentar