ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

Gülay - Ellerini Çekip Benden


Ellerini çekip benden
Yarim bu gün gider oldu
Hem sever hem sevilirdik
Bu ayrılık neden oldu
Yar aşkıyla yana yana
Ayrı düştüm gurbet ben
Ama senden ayrı gezen
Yürek değil beden oldu
Yandı yürek kebab oldu
Gül bahçemde hazan oldu
Ben ki senden ayrılmazdım
Belki senden ayrılmazdım
Bu ayrılık neden oldu

Digla je svoje ruke od mene


Digla je svoje ruke od mene
Moja ljubav me je napustila danas
Voljeli smo se i bili zaljubljeni
Zašto se ovaj rastanak dogodio?
Sa ovom ljubavlju ona je gorila i izgorila
Postaje odvojena, ja sam sada u progonstvu
Ali lutam odvojen od tebe...
...nije moje srce, ali je moje tijelo
Ovo srce je spaljeno, pati od prejake topline
Jesen je u mom vrtu ruža
Nikada se ne bih odvojio od tebe
Možda se nikada ne bih odvojio od tebe
Žašto se ovaj rastanak dogodio?

Nema komentara:

Objavi komentar