ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

Paolo Conte - Alle prese con una verde milonga


Alle prese con una verde milonga
il musicista si diverte e si estenua
e mi avrai, verde milonga che sei stata scritta per me,
per la mia sensibilità, per le mie scarpe lucidate
per il mio tempo e per il mio gusto
mi avrai, verde milonga inquieta
che mi strappi un sorriso di tregua ad ogni accordo,
mentre fai dannare le mie dita
io sono qui, sono venuto a suonare,
sono venuto ad amare, e di nascosto a danzare
e ammesso che la milonga fosse una canzone,
ebbene io l'ho svegliata e l'ho guidata ad un ritmo più lento
così la milonga rivelava di sé molto più di quanto apparisse
la sua origine d'Africa, la sua eleganza di zebra,
il suo essere di frontiera, una verde frontiera
una verde frontiera tra il suonare e l'amare,
verde spettacolo in corsa da inseguire
da inseguire sempre, da inseguire ancora, fino ai laghi bianchi del silenzio
finché Atahualpa [1] o qualche altro dio
non ti dica: "descansate niño", che continuo io
io sono qui, sono venuto a suonare,
sono venuto a danzare, e di nascosto ad amare.

Pod utjecajem jedne zelene milonge


Pod utjecajem jedne zelene milonge
Muzičar se zabavlja i iscrpljuje
I imat ćeš me, zelena milongo koja si napisana za mene,
Za moju senzibilnost, za moje sjajne plesne cipelice
Za moje vrijeme i za moj ukus.
Imat ćeš me, nemirna zelena milongo
Koja mi otrgneš jedan osmijeh odmora na svakom akordu,
Dok osuđuješ moje prste
Ja sam tu, došao sam svirati,
Došao sam ljubiti i skrivećki plesati.
I priznajem da bi milonga mogla biti pjesma,
Budući da ja sam je probudio i vodio sam je polaganijim ritmom
Tako je milonga otkrila o sebi mnogo više nego što se na prvi pogled čini
Svoje porijeklo iz Afrike, svoju eleganciju zebre,
Svoju esenciju granice, zelene granice,
Zelene granice između sviranja i ljubljenja,
Zelenu predstavu u tijeku potjere
Za slijediti uvijek, za slijediti još,
Sve do bijelih jezera tišine,
Sve do Atahualpa, ili dok ti neki drugi bog
Ne kaže : "Počini maleni" , nastavljam ja
Ja sam tu, došao sam svirati,
Došao sam plesati i skrivećki ljubiti.

Nema komentara:

Objavi komentar