petak, 23. studenoga 2012.

Toygar Işikli - Gecenin Hüznü


Gün geçmez
Yüreğimdeki acı amansız
Yalnızlık
Yüzüme vurur geçer zamansız
Hüznüm bile yorgun
Her damla
Gözyaşımdaki keder umutsuz
Sensizlik
Geceme akar gider mi sonsuz
Kalbim yine yorgun
Yok ellerimde ask
Sevmek bana yasak
Yine bak ruhum eriyp gidiyor
Yavas yavas
Bir yanlizlik sarkisinda
Yine ucurum kenarinda
Ah dudaklarimdan ask
Düsüyor kor gibi Kalbime...
Yok ellerimde ask
Sevmek bana yasak
Yine bak ruhum eriyp gidiyor
Yavas yavas
Bir yanlizlik sarkisinda
Yine ucurum kenarinda
Ah dudaklarimdan ask
Düsüyor kor gibi Kalbime...
Gün geçmez
Yüreğimdeki acı amansız
Yalnızlık
Yüzüme vurur geçer zamansız
Hüznüm bile yorgun
Kalbim yine yorgun

Nocna tuga


Dan ne prolazi
Bol u mom srcu je bez milosti
Usamljenost
Mi pogadja lice i tece bezvremeno
Cak je i moja tuga umorna
Svaka kap
Tuge u mojim suzama je bez nade
Da li bivanje bez tebe
Klizi beskrajno u moju noc
Srce mi je ponovo umorno
Nemam ljubavi u rukama
Ljubav je meni zabranjena
Vidi moja dusa se ponovo topi
Polako
U jednoj pesmi o usamljenosti
Ponovo na rubu litice
Ah ljubav sa mojih usana
pada na moje srce poput ziske...

Nema komentara:

Objavi komentar