ponedjeljak, 11. studenoga 2013.

Take That - A Million Love Songs


A Million Love Songs
Put your head against my life
What do you hear
A million words just trying to make
The love song of the year
Close your eyes but don't forget
What you have heard
A man who's trying to say three words
The words that make me scared
A million love songs later
And here I am trying to tell you that I care
A million love songs later
And here I am
Looking to the future now
This is what I see
A million chances pass me by
A million chances to hold you
Take me back, take me back
To where I used to be
To hide away from all my truth
Through the light I see
A million love songs later
And here I am trying to tell you that I care
A million love songs later
And here I am.



Milijun Ljubavnih Pjesama

Milijun ljubavnih pjesama
Stavi svoju glavu uz moj život
Što čuješ
Milijun riječi samo pokušavaju napraviti
Ljubavnu pjesmu godine
Zatvori svoje oči ali nemoj zaboraviti
Što si čula
Čovjek koji pokušava reći tri riječi
Riječi od kojih se bojim
Milijun ljubavnih pjesama kasnije
I ovdje sam pokušavam ti reći da mi je stalo
Milijun ljubavnih pjesama kasnije
I ovdje sam
Gledam u budućnost sada
Ovo je što vidim
Milijun prilika me zaobilaze
Milijun prilika da te držim
Odvedi me natrag, odvedi me natrag
Tamo gdje sam prije bio
Da se skrijem od sve moje istine
Kroz svjetlo koje vidim
Milijun ljubavnih pjesama kasnije
I ovdje sam pokušavam ti reći da mi je stalo
Milijun ljubavnih pjesama kasnije
I ovdje sam.

1 komentar:

  1. Pozdrav Zovem se Džejla Šemsudin, iz Bijeljina sam, ali se preselim u London sa suprugom. Bio sam povrijeđen i slomljen kada je u mom braku prije sedam mjeseci nastao veliki problem između mene i mog muža. tako grozan da je slučaj odveo na sud. Rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakovao iz kuće i natjerao mene i djecu da prođu kroz ozbiljne bolove. Pokušao sam sve prilike da ga vratim nakon puno prosjačenja, ali sve je bilo beskorisno i potvrdio je da je doneo svoju odluku i da me više nikada nije htio vidjeti. Tako sam se jedne večeri, kad sam se vratio s posla, upoznao svog starog prijatelja koji me je pitao o mom mužu. Pa sam mu sve objasnio, pa mi je rekao da jedini način da povratim muža je da posjetim pravopisnu glumu zvanu DrIgbinovia, jer je i njemu to zaista uspjelo. Tako da nikad nisam vjerovao u pravopis, ali nisam imao izbora nego da slijedim njegov savjet. Zatim mi je dao adresu e-pošte doctorigbinovia93@gmail.com za pravopisnu glumu koju je posjetio. Tako sam sljedećeg jutra poslao e-poštu na adresu koju mi ​​je dao, a pravopisni uvjeti su me uvjeravali da ću dva dana dobiti muža. Kakva fantastična izjava !! Nikad nisam razmišljao pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Onda sam sledećeg jutra, tako iznenađujuće, moj muž koji me nije zvao zadnjih 7 meseci nazvao da najavim da se vraća. Kako je divno!! Tako je bilo i on se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje greške i zbog boli koji je nanio meni i našoj djeci. Od tog dana, naša veza je sada bila jača nego ranije, uz pomoć DrIgbinovia-a. Dakle, ja ću vas konsultovati ako imate problema s njim, dajem vam 100% garanciju da će vam on pomoći. nazovite ga ili mu dodajte na Whats-app: +2348144480786 vrlo veliko zahvaljujući Drigbinovia ..!

    OdgovoriIzbriši