nedjelja, 10. studenoga 2013.

Gabriella Cilmi - Hearts don't lie


Tell me that you really want me
I need a b-b-baby tonight
Been thinking about it baby all night
Boy, you know you're in for a ride
Tell me that you really want me
I need a b-b-baby tonight
Been thinking about it baby, all night
Boy, you know you're in for a ride
So don't move real quick
I'll get your mind
On your feelings send
Ya reeling head to toe
So give in tonight
Don't try to fight it
What your body doesn't know
I know
Our hearts don't lie
(The feelings)
We just can't hide
(When it's right)
So don't waste my time
(Boy, believe me)
Our hearts don't lie
(Oh, woh)
My heart beats ticking
My heart beats ticking
My heart beats ticking
When you're not around
I'm tripping, I need you baby, now
My heart beats ticking
My heart beats ticking
My heart beats ticking
When you're not around
I'm tripping, I need you baby, now
Tell me that you really want me
I need a b-b-baby tonight
Been thinking about it baby, all night
Boy, you know you're in for a ride
Tell me that you really want me
I need a b-b-baby tonight
Been thinking about it baby, all night
Boy, you know you're in for a ride
So don't move real quick
I'll get your mind
On your feelings send
Ya reeling head to toe
So give in tonight
Don't try to fight it
What your body doesn't know
I know
Our hearts don't lie
(The feelings)
We just can't hide
(When it's right)
So don't waste my time
(Boy, believe me)
Our hearts don't lie
(Oh, woh)
Our hearts don't lie
(The feelings)
We just can't hide
(When it's right)
So don't waste my time
(Boy, believe me)
Our hearts don't lie
(Oh, woh)
My heart beats ticking
My heart beats ticking
My heart beats ticking
When you're not around
I'm tripping, I need you baby, now
My heart beats ticking
My heart beats ticking
My heart beats ticking
When you're not around
I'm tripping, I need you baby, now
I'm taking the lies away
Our hearts don't lie
(The feelings)
We just can't hide
(When it's right)
So don't waste my time
(Boy, believe me)
Our hearts don't lie
(Oh, woh)
Our hearts don't lie
(The feelings)
We just can't hide
(When it's right)
So don't waste my time
(Boy, believe me)
Our hearts don't lie
(Oh, woh)
My heart beats ticking
My heart beats ticking
My heart beats ticking
When you're not around
I'm tripping, I need you baby, now
My heart beats ticking
My heart beats ticking
My heart beats ticking
When you're not around
I'm tripping, I need you baby, now
My heart beats ticking
My heart beats ticking
My heart beats ticking
When you're not around
I'm tripping, I need you baby, now
My heart beats ticking
My heart beats ticking
My heart beats ticking
When you're not around
I'm tripping, I need you baby, now


Srca ne lazu

Reci mi da me zaista zelis
treba mi b-b-bejbi veceras
O tome svu noc razmisljam, bejbi
Decko, znas da ti sleduje luda voznja
Reci mi da me zaista zelis
treba mi b-b-bejbi veceras
O tome svu noc razmisljam, bejbi
Decko, znas da ti sleduje luda voznja
Nemoj da idemo brzo
Povezacu tvoj um
I tvoja osecanja
Pooslacu tvoje srce u pete
Zato predaj se veceras
Ne pokusavaj da se odupres
Ono sto tvoje telo zna
Ja znam
Nasa srca ne lazu
(osecanja)
Jednostavno ih ne mozemo sakriti
(Kada je to ono pravo)
Zato ne traci moje vreme
(Decko, veruj mi)
Nasa srca ne lazu
(oooo)
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Kada ti nisi tu
Ja tripujem, Trebas mi sad, duso
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Kada ti nisi tu
Ja tripujem, Trebas mi sad, duso
Reci mi da me zaista zelis
treba mi b-b-bejbi veceras
O tome svu noc razmisljam, bejbi
Decko, znas da ti sleduje luda voznja
Reci mi da me zaista zelis
treba mi b-b-bejbi veceras
O tome svu noc razmisljam, bejbi
Decko, znas da ti sleduje luda voznja
Nemoj da idemo brzo
Povezacu tvoj um
I tvoja osecanja
Pooslacu tvoje srce u pete
Zato predaj se veceras
Ne pokusavaj da se odupres
Ono sto tvoje telo zna
Ja znam
Nasa srca ne lazu
(osecanja)
Jednostavno ih ne mozemo sakriti
(Kada je to ono pravo)
Zato ne traci moje vreme
(Decko, veruj mi)
Nasa srca ne lazu
(oooo)
Nasa srca ne lazu
(osecanja)
Jednostavno ih ne mozemo sakriti
(Kada je to ono pravo)
Zato ne traci moje vreme
(Decko, veruj mi)
Nasa srca ne lazu
(oooo)
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Kada ti nisi tu
Ja tripujem, Trebas mi sad, duso
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Kada ti nisi tu
Ja tripujem, Trebas mi sad, duso
Ja odnosim lazi
Nasa srca ne lazu
(osecanja)
Jednostavno ih ne mozemo sakriti
(Kada je to ono pravo)
Zato ne traci moje vreme
(Decko, veruj mi)
Nasa srca ne lazu
(oooo)
Nasa srca ne lazu
(osecanja)
Jednostavno ih ne mozemo sakriti
(Kada je to ono pravo)
Zato ne traci moje vreme
(Decko, veruj mi)
Nasa srca ne lazu
(oooo)
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Kada ti nisi tu
Ja tripujem, Trebas mi sad, duso
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Kada ti nisi tu
Ja tripujem, Trebas mi sad, duso
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Kada ti nisi tu
Ja tripujem, Trebas mi sad, duso
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Srce mi jako lupa
Kada ti nisi tu
Ja tripujem, Trebas mi sad, duso


Nema komentara:

Objavi komentar