nedjelja, 10. studenoga 2013.

Idina Menzel - If I Told You


If I told you that I lie sometimes
If I told you that I run away
If I told you who I was before
Would you follow me?
If I told you that I sneak sometimes
If I told you that I love too much
If I showed you the other side
Would you follow me?
'Cause I'm shedding my skin
So you can see my face
I need you to know who I am
I'm ready to go
Where I've never been
Will you stay around and follow me?
If I told you the Earth was square
If I told you water wasn't wet
If I told you life was fair
Would you follow me?
Oh - 'Cause I'm shedding my skin
So you can see my face
I need you to know who I am
I'm ready to go
Where I've never been
Will you stay around and follow me?
To the furthest moon and back
Jupiter and Mars and all that
To the middle of the galaxy
On the smallest raft
I don't know if I can be sure
Of anything I've believed before
But will you follow me?
'Cause I'm shedding my skin
So you can see my face
I need you to know who I am
I'm ready to go
Where I've never been
Will you stay around and follow me?
To the furthest moon and back
Jupiter and Mars and all that

Ako ti kazem


Ako ti kazem da ponekad slazem
Ako ti kazem da bjezim
Ako ti kazem ko sam bila prije
Da li ces me pratiti?

Ako ti kazem da ponekad njuskam
Ako ti kazem da volim previse
Ako ti pokazem drugu stranu
Da li ces me pratiti?

Jer skidam svoju kozu
Da bi mogao vidjeti moje lice
Potrebno mi je da znas ko sam
Spremna sam da idem
Tamo gdje prije nisam bila
Da li ces biti tu i pratit me?

Ako ti kazem da je Zemlja u obliku kvadrata
Ako ti kazem da voda nije mokra
Ako ti kazem da je zivot posten
Da li ces me pratiti?

Jer skidam svoju kozu
Da bi mogao vidjeti moje lice
Potrebno mi je da znas ko sam
Spremna sam da idem
Tamo gdje prije nisam bila
Da li ces biti tu i pratit me?

Do najdaljeg mjeseca i natrag
Jupitera i Marsa i svega toga
Do sredista galaksije
Na najmanjem splavu
Ne znam da li mogu biti sigurna
U sve ono u sta sam prije vjerovala
Ali da li ces me pratiti?

Jer skidam svoju kozu
Da bi mogao vidjeti moje lice
Potrebno mi je da znas ko sam
Spremna sam da idem
Tamo gdje prije nisam bila
Da li ces biti tu i pratit me?

Do najdaljeg mjeseca i natrag
Jupitera i Marsa i svega toga

Nema komentara:

Objavi komentar