nedjelja, 10. studenoga 2013.

Damien Rice - 9 crimes




Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And I've got no excuse
Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If u don't shoot it how am I supposed to hold it
Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright
With you?
Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
To be cheating on you
It's the wrong time
She's pulling me through
It's a small crime
And I've got no excuse
Is that alright?
I give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you dont shoot it, how am I supposed to hold it
Is that alright?
I give my gun away when it's loaded
Is that alright
Is that alright with you?
Is that alright?
I give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If you don't shoot it, how am I supposed to hold it
Is that alright?
If I give my gun away when it's loaded
Is that alright
Is that alright with you?
Is that alright?
Is that alright?
Is that alright with you?
Is that alright?
Is that alright?
Is that alright with you?
No...

9 zločina

Ostavi me sa otpadom
Ovo nije ono što ja radim
To je pogrešna vrsta mesta
Da mislim na tebe
To je pogrešno vreme
Za nekog novog
To je mali zločin
I nemam opravdanja
Da li je to u redu?
Dam moj pištolj kad je napunjen
Da li je to u redu?
Ako ga ne ustreliš kako ja da ga zadržim
Da li je to u redu?
Dam moj pištolj kad je napunjen
Da li je to u redu
Sa tobom?
Ostavi me sa otpadom
Ovo nije ono što ja radim
To je pogrešna vrsta mesta
Da te varam
To je pogrešno vreme
Ona me provlači
To je mali zločin
I nemam opravdanja
Da li je to u redu?
Dajem svoj pištolj kad je napunjen
Da li je to u redu?
Ako ga ne ustreliš, kako ja da ga zadržim
Da li je to u redu?
Dajem svoj pištolj kad je napunjen
Da li je to u redu
Da li je to u redu sa tobom?
Da li je to u redu?
Dajem svoj pištolj kad je napunjen
Da li je to u redu?
Ako ga ne ustreliš, kako ja da ga zadržim
Da li je to u redu?
Dajem svoj pištolj kad je napunjen
Da li je to u redu
Da li je to u redu sa tobom?
Da li je to u redu?
Da li je to u redu?
Da li je to u redu sa tobom?
Da li je to u redu?
Da li je to u redu?
Da li je to u redu sa tobom?
Ne...

Nema komentara:

Objavi komentar