nedjelja, 10. studenoga 2013.

Eagle-Eye Cherry - Save tonight


Go on and close the curtains
All we need is candlelight
You and me and a bottle of wine
Going to hold you tonight
We know I'm going away
How I wish....wish it weren't so
Take this wine & drink with me
Let's delay our misery
Save tonight
And fight the break of dawn
Come tomorrow
Tomorrow I'll be gone
There's a log on the fire
And it burns like me for you
Tomorrow comes with one desire
To take me away....it's true
It ain't easy to say goodbye
Darling please don't start cry
'Cause girl you know I've got to go
Lord I wish it wasn't so
Save tonight
And fight the break of dawn
Come tomorrow
Tomorrow I'll be gone
Tomorrow comes to take me away
I wish that I......that I could stay
Girl you know I've got to go
Lord I wish it wasn't so
Save tonight
And fight the break of dawn
Come tomorrow
Tomorrow I'll be gone....


Spasi ovu noć

Idi i spusti zavese
Sve što nam treba je svetlo sveća
Ti i ja i boca vina
Čuvao bi te noćas
Znamo da idem daleko
Koliko želim... koliko želim da ne bude tako
Uzmi čašu vina i popij za mene
Hajde da odložimo naše probleme
Spasi ovu noć
Bori se dok zora ne svane
Sutrašnji dan nam dolazi
Sutra ću već biti daleko
Panj je na vatri
Gori kao ja za tobom
Sutrašnji dan dolazi sa jednom željom
Da me odvede daleko... istina je
I nije lako reći zbogom
Draga nemoj plakati
Znaš i sama devojko da moram da idem
Gospode, voleo bi da nije tako
Spasi ovu noć
Bori se dok zora ne svane
Sutrašnji dan nam dolazi
Sutra ću već biti daleko
Sutrašnji dan dolazi da mi odveo daleko
Želeo bi da ostanem... kad bi mogao
Znaš i sama devojko da moram da idem
Gospode, voleo bi da nije tako
Spasi ovu noć
Bori se dok zora ne svane
Sutrašnji dan nam dolazi
Sutra ću već biti daleko

Nema komentara:

Objavi komentar