ponedjeljak, 31. listopada 2011.

Wildboyz ft. Ameerah - The Sound Of Missing You



I miss hearing your voice,
All the words that you said to me
But now this empty space fills me up and takes over me
And I cant escape it

It always keeps coming back
The sound of missing you
I hear it all around
The sound of missing you
The silence is so loud
The sound of missing you

I cant break through these walls that are rising in front of me
And the deeper I fall, I realise I never gonna be free
Baby release me

It always keeps coming back
The sound of missing you
I hear it all around
The sound of missing you
The silence is so loud
The sound of missing you

Time goes by and it feels like Im just going out of my mind
What we had, bring it back now
Cause Im feeling empty inside
Oh, times goes by and it feels like Im just going out of my mind
What we had, bring it back now
Cause Im feeling empty inside

It always keeps coming back
The sound of missing you
I hear it all around
The sound of missing you
The silence is so loud

(Yeah) I miss hearing your voice,
All the words that you said to me (oh I need you)
But now this empty space fills me up and takes over me (heeeey)
(Baby release me)
I cant break through these walls, they are rising in front of me (it alway keeps coming back)
(The sound of missing you)
And the deeper I fall, I realise I never gonna be free (I hear it all around)
(The sound of missing you)
I cant break through these walls, they are rising in front of me (the silence is so loud)

Zvuk nedostajanja tebe

Nedostaje mi da čujem tvoj glas
sve te riječi koje si mi rekao
i sad praznina me ispunjava
i ne mogu pobjeći

Uvijek se vraća
zvuk nedostajanja tebe
čujem ga posvuda
zvuk nedostajanja tebe
a tišina je tako glasna
zvuk nedostajanja tebe

Ne mogu se probiti kroz te zidove koji su ispred mene
i što dublje padam, shvaćam da nikad neću biti slobodna
bebo, oslobodi me

Uvijek se vraća
zvuk nedostajanja tebe
čujem ga posvuda
zvuk nedostajanja tebe
a tišina je tako glasna
zvuk nedostajanja tebe

Vijeme ide i osjećam se kao da ću poludjeti
što smo imali, hoću da se vrati natrag
jer se osjećam isprazno unutra
oh, vrijeme ide i osjećam se kao da ću poludjeti
što smo imali, hoću da se vrati natag
jer se osjećam isprazno unutra

Uvijek se vraća
zvuk nedostajanja tebe
čujem ga posvuda
zvuk nedostajanja tebe
a tišina je tako glasna
zvuk nedostajanja tebe

Da, fali mi da čujem tvoj glas
sve riječi koje si mi rekao ( Oh, trebam te)
ali sad praznina me ispunjava ( Hejjj...)
(Bebo, oslobodi me)
Ne mogu se probiti kroz te zidove koji su ispred mene ( ali se uvijek vraća)
(Zvuk nedostajanja tebe)
I što dublje padam, shvaćam da nikad neću biti slobodna ( čujem ga svugdje)
(Zvuk nedostajanja tebe)
Ne mogu se probiti kroz te zidove koji su ispred mene ( a tišina je tako glasna)

Nema komentara:

Objavi komentar