ponedjeljak, 31. listopada 2011.

Cinema Bizarre - My Obsession



If you want me to listen whisper
If you want me to run just walk
Wrap your name in lace and leather
I can hear you
You don't need to talk

Let us make thousand mistakes
Cause we will never learn

Chorus:
You're my obsession
My fetish,my religion
My confusion,my confession
The one I want tonight
You are my obsession
The question and conclusion
You are,you are,you are
My fetish you are

You can kiss me with your torture
Tie me up to golden chains
Leave me beggin undercover
Wrong or right
It's all a role play

Let us make a thousand mistakes
We will never learn

Chorus:
You're my obsession
My fetish, my religion
My confusion, my confession
The one I want tonight
You're my obsession
The question and conclusion
You are, you are, you are
My fetish you are

Come to me tonight

Chorus:
You're my obsession
My fetish, my religion
My confusion, my confession
The one I want tonight
You're my obsession
The question and conclusion
You are, you are, you are
My fetïsh you are

Moja obsesija

Ako želiš da slušam, samo mi šapni
Ako želiš da trčim, samo hodaj
Omotah ti ime u čipku i kožu
Čujem te
Ne moraš ni govoriti

Hajde da napravimo 1000 pogrešaka
Ionako nećemo nikad naučiti

Ti si moja obsesija
Moj fetiš, moja vjera
Zbog tebe zbunjen, ti si moje priznjanje
Ona koju želim večeras
Ti si moja obsesija
Pitanje i odluka
Ti si, ti si, ti si
moj fetiš, ti si

Možeš me poljubiti dok me zlostavljaš
zavezati me u zlatne lance
Pustiti me da te molim
Bez obzira da li sam u pravu ili ne
Sve je samo igranje uloga

Hajde da napravimo 1000 pogrešaka
Ionako nećemo nikad naučiti

Ti si moja obsesija
Moj fetiš, moja vjera
Zbog tebe zbunjen, ti si moje priznjanje
Ona koju želim večeras
Ti si moja obsesija
Pitanje i odluka
Ti si, ti si, ti si
moj fetiš, ti si

Dođi meni večeras

Hajde da napravimo 1000 pogrešaka
Ionako nećemo nikad naučiti

Ti si moja obsesija
Moj fetiš, moja vjera
Zbog tebe zbunjen, ti si moje priznjanje
Ona koju želim večeras
Ti si moja obsesija
Pitanje i odluka
Ti si, ti si, ti si
moj fetiš, ti si

Nema komentara:

Objavi komentar