utorak, 25. prosinca 2012.

Emrah - Ben Nefes Alamam


Bu aşk böyle bitemez
Bırakma terketme beni 
Atma beni ölümlere
Atma beni zulümlere
Götür beni gittiğin yere... 
Ben sensiz nefes alamam
Buralarda hiç duramam
Tek başına yalnız kalamam
Senin kokunu özlerim
Hep yollarini gözlerim
Götur beni gittiğin yere... 
Aşkındır beni yaşatan
Beni hayata bağlayan
Atma beni ölümlere
Atma beni zulümlere
Götür beni gittiğin yere...

Ne mogu da dišem


Ova ljubav se ne sme ovako završiti
Ne ostavljaj me, ne napuštaj me
Ne bacaj me u smrt
Ne bacaj me u bol
Povedi me sa sobom
Bez tebe ne mogu da dišem
Ne mogu ovde stati
Još uvek ne mogu biti sam
Nedostaje mi tvoj miris
Svaki tvoj put mi je u očima
Povedi me sa sobom
Živim od tvoje ljubavi
Ti me vežeš za život
Ne bacaj me u smrt
Ne bacaj me u bol
Povedi me sa sobom

Nema komentara:

Objavi komentar